fredag 2 oktober 2009

På fredagar måste man blogga.

Hej. Vi hade vår första grupphandledning i onsdags, och jag stapplade ut ännu mindre klok än jag var när jag steppade in. Som jag skrev sist så hade jag näst intill bestämt mig för no-spacet bakom parkeringshuset vid lekplatsen där jag bor, och jag tyckte att jag hade idéer. Men efter handledningen kände jag mig lite avslagen inför platsen. Och mindre inspirerad inför uppgiften över huvud taget. Gav mig ut med nya friska tag, inte, och letade ännu mer. Hittade lite av varje, inget till mig, men till andra. Hejdå.


Bortglömd skyler sig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad ska ni göra på icke-platsen då?

kram/ icke-pricken

katta sa...

Hej A! Deppa inte. Det är en mycket fin egenskap det där med att hitta till andra. Det är inte mycket till tröst, men jag åker jojo i mitt projekt. Cheer up och gå på känslan. Kram från en old fox

Fredrik Jonsson sa...

Du ligger helt rätt i fas dvs helförvirrad och osäker om man verkligen vill genomföra projektet. Jag bara satt en stund vid min lilla ruta och observerade och försökte få någon spännande att dyka upp. Bara att kännna av platsen gör nog att det lossnar. Spelar nog ingen roll vilken plats man valt. Låt det gro. Jag jämför det lite med att anlägga en trädgård det tar tre år innan man vet vilken del av trädgården man sitter mest vid. Hus träsgårdens själ, identitet fungerar, det kommer av sig själv genom mycket "bara va".

005 sa...

Nä va hände? Vad var fel? Platsen? Varför?
Kramar från noclue-lene