fredag 23 oktober 2009

Min modell växer fram.

Det har varit en intensiv vecka. Jag har bara gjort gjort gjort, utan att kanske egentligen veta vad jag pysslat med. Därför har jag bestämt mig för att visa veckan i bilder. Ja! (Självklart lite kryptiska bilder, för precis som vanligt så vill jag inte visa saker och ting i sin helhet.)


Jag tog plats...


...lade regnblöta stenar på tork...


...började foga samman...



...byggde upp grafittiväggen...


...lekte med, och tyckte om, oproportionerna...


...målade och målade...


...tejpade frigolit och tidningspappersbollar...


...till en slags figur...


...som jag lindade in i svart...


...för att sedan täcka över med grått...


...och tillsammans utgör delarna en modell av min plats.

______________________________________

Och nu fick ni se en på snudd till helhetsbild också. (Aj.)

5 kommentarer:

Sofia sa...

wow! vilken modell, bra jobbat Annie. Skitbra!

Fredrik Jonsson sa...

så xxxxx snyggt, förlåt bra, skönt att se hur du lyckats ta dig igenom helvetet. Jag fick en knäpp idag och byggde en modell med DET hjälper...

Åsa Vildblomma sa...

jag älskar helvetet!

Pillis sa...

Damn vad snygg hårfärg du har babe:) Skitsnyggt. Och modellen kanske var bra den med, inte mitt område direkt (som du vet);) Hoppas det är bra med dej annars!! Kram

Pysselninja sa...

Inspirerande!
Riktigt snygg modell
och nu blev jag sugen på att göra modeller till mina små pärlplattepysselninjor (hur kan det inte vara ett ord?) så att man kan göra teater med dem! :D

Tack för inspirationen!
Och kanonbra jobbat (: