fredag 30 oktober 2009

I en bubbla.



Sedan handledningen jag sneakade in på i måndags har det bara handlat om att producera. Jag har pysslat vidare i modellen, sytt, filmat en massa, redigerat och letat efter den perfekta musiken. Om det hade funnits mer tid hade detta kunnat bli hur bra som helst och jag hade känt mig uppfylld och nöjd. Nu känner jag mig mest stressad och jag vet att jag inte kommer hinna få det som jag vill. Detta trots att jag avbokat helgens samtliga upptåg inklusive att äta och sova normalt. För ja, ifall äta-och-sova-normalt skulle inträffa i mitt liv just nu så skulle det vara en happening. Ett upptåg så att säga.

Det kommer bli nåt, men inte det. Not so angenäm känsla.

1 kommentar:

Stina sa...

När får jag se din bedårande produkt?
Vill gärna gå på premiär i glitterklänning, helst även gå på röd matta.
Puss