måndag 22 juni 2009

Det är måndag.



Det är så dåligt med kommentarer i bloggen nu för tiden. Som om det någonsin fanns en tid då de frodades, men i fornstora dar förekom de ju i alla fall. Kanske hänger det ihop med att detta är en skolblogg och det är sommarlov. Snilleblixt nummer ett. Eller att jag själv blivit en deg när det kommer till att kommentera andras. Snilleblixt nummer två.

Det är någon som grillar på gården. Jag hatar det, blir svettig. Det luktar inte gott. Gården är asliten och det blåser inte. Alls. Lukten muckar med mig. Nej nu går jag hemifrån. Fan.

4 kommentarer:

vinternoll8 sa...

Det luktar visst gott när man grillar. Det luktar sommar och sommar är gott och borde alltid alltid vara. Nästan. Att du inte får kommentarer beror nog på att åtminstone några av dina läsare (såna som jag) är fantasilösa och oreflekterande. Hoppas du fick en bra dag trots att de försökte röka ut dig.
Kramar!

Fredrik Jonsson sa...

Jag följer din blogg även om jag inte studerar längre. Det är alltid kul att följa en profsbloggare. Mitt förslag är att du i morgon går ner och grillar en fisk typ lax. Glöm bort den en liten stund så att den blir bränd. Det luktar hhhmk! Jag lovar jag har lyckats med det. Ingen kommer tillåta grillning hos er något mer. Sköt om dig mvh Båkstensmannen

emmis sa...

ja fyy på mig som glömmer kommentera!!
har inte haft så mycket att säga på senaste tror jag,har blivit ganska bra uppdaterad in person om vad som händer i skolan,vilket ju är liksom creme de la creme av uppdateringar;)...

men jag säger här som på facebook tills vidare;hoppas hoppas hoppaaaaaaas=)...

Ulrika sa...

Hej goa Annie!!!
Har faktiskt inte läst bloggen sen Röda sten-inlägget så det var ju ett helt gäng att läsa...
Läste uppifrån och ner vilket i sig blir helt skruvat, men det var roligt att läsa ändå... Trots att jag inte är konststuderande :P
Kul idé med lapparna men jag kan nog hålla med dig om att de kunde ha involverat det sociala spelet mer... Hade kunnat ta ganska roliga vändningar. Puss å kram, skumbanan!